• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:

روحیات جهادی برای گازرسانی در البرز باید به تصویر کشیده شود

  • کد خبر : 14148
  • 14 اسفند 1401 - 9:51
روحیات جهادی برای گازرسانی در البرز باید به تصویر کشیده شود
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: باید اقدامات خالصانه و روحیات جهادی که برای گازرسانی به روستاهای طالقان و محور کرج به چالوس صرف شده را به تصویر بکشیم و مردم را با جزئیات اقدامات آشنا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید رضا غفاریان، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در نشست صمیمانه با پیمانکاران این شرکت که پروژه های گازرسانی در البرز را انجام می دهند، گفت: باید فرصتی فراهم شود تا اقدامات خالصانه و روحیات جهادی که برای گازرسانی به روستاهای طالقان و محور کرج به چالوس صرف شده را به تصویر بکشیم و مردم را با جزئیات اقدامات آشنا کنیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته، دشواری های بسیاری را برای انجام پروژه ها پشت سر گذاشتیم و نصب علمک و افتتاح پروژه ها در واقع ویترین اقدامات شرکت گاز و پیمانکارانی که برای انجام پروژه ها فعالیت کردند بود. اگر فرصتی برای انعکاس مشکلات و سختی ها نیز فراهم می شد، مردم با عظمت و اخلاص موجود در به ثمر رسیدن پروژه ها آشنا می شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به نقش آفرینی صاحب پروژه برای رفع مشکلات مطرح کرد: با توجه به اینکه گشایی از پروژه ها باید توسط کارفرما صورت گیرد، همواره تلاش کرده ام در خط مقدم باشم و به همین منظور، وقت و بی وقت و در هر فرصتی که یافت می شد، در پروژه ها حضور پیدا می کردم.

غفاریان خاطرنشان کرد: در نشست ها و دیدارهایی که با مسئولان عالی رتبه استان البرز از جمله استاندار داشتم، مطرح شد که شرکت گاز البرز هیچ توقعی از استان نداشته و درخواست داریم ادارات استان، نسبت به خدماتی که توسط شرکت گاز ارائه می شود، توجیه شوند و مانع تراشی نکنند.

وی در پایان بیان کرد: پروژه گازرسانی در استان البرز از دشوارترین پروژه های انجام شده در کشور است که در گفت و گو با اصحاب رسانه اقدامات انجام شده در این پروژه را اعلام کردم؛ حتی روستاهایی که در قلل کوهستانی طالقان قرار دارند، صاحب انرژی گاز شده اند و نور امید خدمت در دل روستاییان روشن شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=14148

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.