• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

روز ملی فناوری هسته ای نماد اقتدار ایران اسلامی است

  • کد خبر : 27123
  • 20 فروردین 1403 - 12:39
روز ملی فناوری هسته ای نماد اقتدار ایران اسلامی است
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: روز ملی فناوری هسته ای، روزی افتخار آمیز در تاریخ ایران اسلامی و نمادی از اقتدار و خودباروی دانشمندان جوان ایرانی در رسیدن به رفیع ترین قله های علم و دانش است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز فرا رسیدن بیستم فروردین و روز ملی فناوری هسته ای را به ملت ایران به ویژه مقام معظم رهبری و دانشمندان سازمان انرژی اتمی ایران تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته ای، روزی افتخار آمیز در تاریخ ایران اسلامی و نمادی از اقتدار و خودباروی دانشمندان جوان ایرانی در رسیدن به رفیع ترین قله های علم و دانش است.

این مناسبت، گامی بزرگ در راستای حفظ منابع نسل های آینده ایران اسلامی و نیز افزایش شتاب پیشرفت و توسعه کشور بوده که موجب خودباوری جوانان، دانشمندان و پژوهشگران این مرز و بوم شده است.

اینجانب با درود به روح پرفتوح معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهروان راستین وی، به ویژه شهیدان و دانشمندان راه فناوری هسته ای، این روز بزرگ را به ملت سرافراز ایران و محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای (حفظ ا..) که با ایستادگی در برابر زیاده خواهی های کشورهای غربی، استقلال و آینده بلند مدت انرژی ایران را تضمین کردند و نیز ریاست و همه کارکنان و دانشمندان سخت کوش سازمان انرژی اتمی ایران تبریک گفته و اعتلای روز افزون ایران اسلامی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.