• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
مدیرکل استاندارد استان البرز:

رکن اول ترویج استاندارد در جامعه، آموزش صحیح و فرهنگ سازی است

  • کد خبر : 26763
  • 01 فروردین 1403 - 21:06
رکن اول ترویج استاندارد در جامعه، آموزش صحیح و فرهنگ سازی است
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: رکن اول ترویج الزامات استاندارد در یک جامعه و استانداردسازی کالا و خدمات آموزش صحیح و فرهنگ سازی آن در جامعه است.

به گزارش دیده بان البرز، محمد آئینی ضمن تبریک سال نو در خصوص خدمات اداره کل استاندارد استان البرز، رکن اول ترویج الزامات استاندارد در یک جامعه و استانداردسازی کالا و خدمات را آموزش صحیح و فرهنگ سازی آن در جامعه دانست.

وی در رابطه با نحوه خدمت رسانی به شهروندان در سال گذشته مطرح کرد: در سال گذشته ۴۰ پیشنهاد تدوین توسط دبیران درون و برون سازمانی این اداره کل در سامانه سمایار به ثبت رسید که از این تعداد ۳۱ مورد در کمیته برنامه ریزی سازمان ملی استاندارد ایران مصوب شده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز عنوان کرد: بر اساس برنامه مصوب، برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت، پرسنل اداره کل استاندارد استان البرز و کارشناسان رسمی استاندارد به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

آئینی خاطرنشان کرد: تا روز ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، ۲۶ جلسه کارگروه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت و ۱۱ جلسه کارگروه کمیته ماده هفت در خصوص رسیدگی به اختلافات ارجاعی و تخلفات مدیران کنترل کیفیت برگزار شده است.

وی اظهار کرد: برای هوشمندسازی، تحقق دولت الکترونیک، ایجاد شهر هوشمند استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد در میان شهروندان، باید استاندارد را به خانه های شهروندان ببریم و با طرح خانه های استاندارد، آموزش صحیح را باید از خانواده ها شروع کنیم.

به گفته مدیرکل استاندارد استان البرز، در راه ترویج فرهنگ استاندارد باید رسانه های دیداری، شنیداری، الکترونیکی و مجازی به یاری استاندارد بشتابند و همه بدانند مسیر دولت الکترونیک و شهر هوشمند استاندارد تنها از طریق آموزش صحیح استانداردها در میان جامعه و خانواده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.