• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
فرمانده سپاه ناحیه چهارباغ:

زیرسازی و آسفالت سه راهی قوهه تا ملک آباد رکوردی در کشور و استان بود

  • کد خبر : 28024
  • 20 اردیبهشت 1403 - 23:32
زیرسازی و آسفالت سه راهی قوهه تا ملک آباد رکوردی در کشور و استان بود
فرمانده سپاه ناحیه چهارباغ گفت: بزرگترین پروژه‌ای که در سال گذشته در راستای محرومیت زدایی به اجرا درآمد و نوعی رکورد در استان و کشور بود، زیرسازی و آسفالت سه راهی قوهه تا ملک آباد است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ حسین حسنیان فرمانده سپاه ناحیه چهارباغ امروز در حاشیه بازدید از پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام این شهرستان که با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز صورت گرفت، با تاکید بر توجه ویژه به محرومیت زدایی در استان و انجام پروژه هایی با این محوریت، گفت: در کنار پیگیری های جدی که در این زمینه صورت می گیرد نباید اقتصاد مقاومتی را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه بنده فعالیت خود در این راستا را با یک رویکرد و مدل مسئله یابی آغاز کردم توضیح داد: بر این اساس در طول دو سال گذشته با هم افزایی مسئولان، مسائل شهرستان احصا و در دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بررسی شد. بزرگترین پروژه‌ای که در سال گذشته در این زمینه به اجرا درآمد و نوعی رکورد در استان و کشور بود، زیرسازی و آسفالت سه راهی قوهه تا ملک آباد است.

فرمانده سپاه ناحیه چهارباغ با اشاره به خطرات این جاده و خسارت‌های جانی و مالی وارده به مردم بر اثر تردد در این جاده عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت این جاده طی ۷۵ روز انجام شد و اکنون شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی آن بوده و فقط با مشکل روشنایی مواجه هستیم که پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز در حال انجام است تا این مورد نیز با کمک شرکت برق و مسئولان شهرستان هرچه زودتر اجرا شود.

سرهنگ حسنیان هزینه این پروژه را بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: اگر این پروژه به پیمانکار واگذار می‌شد، با یکصد میلیارد تومان اعتبار نیز به پایان نمی‌رسید اما با همکاری سازمان بسیج سازندگی، معاونت مهندسی هوافضای سپاه، سپاه استان البرز و سایر مسؤولان شهرستانی، این پروژه عظیم اجرا و همچنین بالغ بر ۸۰ منزل محروم مرمت و بازسازی شده است.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.