• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0
مدیرکل بنیاد شهید البرز:

ساختار سیاسی امام راحل، امروز پرچمدار مبارزه با استبداد است

  • کد خبر : 17970
  • 08 خرداد 1402 - 13:56
ساختار سیاسی امام راحل، امروز پرچمدار مبارزه با استبداد است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه امام خمینی (ره) مبتکر حرکتی خاص در مقطعی از زمان است، گفت: تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار ایشان، امروز پرچمدار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، بنیاد شهید را مولود تفکر امام راحل دانست و گفت: ما به امام مدیون هستیم و وظیفه داریم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایشان و زحماتی که این بزرگ‌مرد برای کشور کشید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مبتکر حرکتی خاص در مقطعی از زمان است، بیان کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد جریانی مانند انقلاب اسلامی به وجود بیاید و امتداد داشته باشد در حالی که تغییر ساختار سیاسی به وجود آمده با ابتکار رهبر کبیر انقلاب، امروز پرچمد‌ار مبارزه با ظلم و استبداد در جهان است و امروز در همه کشورهای اسلامی توسعه‌ اندیشه‌ تشیع و مبارزه برای حق‌طلبی، وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اذعان کرد: در زمانی که تفکر دنیا به سمت و سوی غیرخدایی هدایت می‌شد، انقلاب ایران توجه‌ها را به سمت توحید و یکتاپرستی هدایت کرد اما دنیای سرمایه‌داری هیچ زمانی با این جریان موافق نبود و برای تک‌قطبی شدن، از بین رفتن و انحراف مسیر انقلاب موانع زیادی را ایجاد کرد.

رستمیان اضافه کرد: دشمن بیش از ۶۰ جریان و گروهک سیاسی را در ایران ساماندهی کرد و هر یک از آنان با یک تعریف جدیدی از اسلام و دین وارد شدند که تمامی این ها از خارج از کشور تغذیه می‌شد، امام خمینی (ره) با صبر، حوصله و مدیریت استراتژیک خود در برابر این هجمه ها ایستادگی و انقلاب را به سوی پیشرفت هدایت کرد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه، جنگ ایران و عراق را جنگی خاص عنوان کرد که سرنوشت خاورمیانه را تغییر داد و گفت: هشت سال جنگ، دقیقا پس از عبور از همه این هجمه ها بر ما تحمیل شد که با مجاهدت رزمندگان، ایثارگران و شهادت جوانان این مرز و بوم از این برهه نیز با سربلندی عبور کردیم.

اعزام ایثارگران البرزی به مرقد امام خمینی (ره)

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بنیاد شهید ظرفیت اعزام ایثارگران به مرقد امام خمینی (ره) را دارد، خبر داد: با توجه به وضعیت جسمانی برخی ایثارگران در صورت همکاری و رزرو جایگاه، این مجموعه آمادگی برنامه‌ریزی و اعزام ایثارگران به مرقد امام راحل را دارد. برپایی درمانگاه صلواتی توسط بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، حضور کارکنان بنیاد شهید در مرقد معمار کبیر انقلاب نیز از دیگر برنامه های این مجموعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حضور پرشور ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید در مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید عنوان کرد که با مشارکت دیگر دستگاه‌ها در راستای گرامیداشت سالگرد رحلت امام راحل انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.