• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز:

سارقان مامور نما را شناسایی کنید 

  • کد خبر : 21729
  • 06 شهریور 1402 - 19:19
سارقان مامور نما را شناسایی کنید 
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، با انتشار تصاویر بدون پوشش سارقان مامورنما از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور و ضابط قضائی در سطح استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی مطرح کرد: با تلاش های شبانه روزی و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی یک باند چهار نفره که در چندین استان از جمله تهران و البرز تحت عنوان مامور سرقت می کردند شدند و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از متهمان پنج دستگاه انواع خودرو و ۱۲۰ دستگاه انواع تلفن همراه سرقتی کشف شد، اذعان کرد: سارقان تاکنون به انجام ۱۵۰ فقره سرقت در پوشش مامور فراجا و ضابط قضائی اعتراف کرده اند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای چندین فقره سرقت تحت عنوان مامور بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، اعلام کرد: ۴۵ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: شهروندان چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند. پلیس به شدت با افرادی که بخواهند با سوءاستفاده از نام سازمان فراجا و ضابط قضائی اقدام به سرقت و اخاذی کنند، برخورد خواهد کرد.

وی گفت: شهروندان در صورت مواجهه با افرادی که با مشخصات ظاهری مشکوک خود را مامور پلیس و ضابط قضائی معرفی می کنند، درخواست کارت شناسایی و حکم قضائی کرده و در صورت شک کردن حتما با پلیس تماس بگیرند و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه و کارت بانکی به همراه رمز جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21729

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.