• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

ساماندهی کودکان کار و خیابان، تنها وظیفه یک دستگاه نیست

  • کد خبر : 8038
  • 21 خرداد 1401 - 23:28
ساماندهی کودکان کار و خیابان، تنها وظیفه یک دستگاه نیست
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابان گفت: توجه به این امر خطیر تنها وظیفه یک دستگاه نیست و دستگاه ها و مجموعه های مختلفی در این زمینه نقش دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه مراسمی که به مناسبت روز جهانی مبارزه با کار کودکان در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد، موضوع کودکان کار و خیابان را یکی از آسیب های اجتماعی دانست که در جامعه با آن مواجه هستیم.
وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابان و با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان بهزیستی، حمایت از این کودکان است، افرود: باید توجه داشته باشیم که توجه به این امر خطیر تنها وظیفه یک دستگاه نیست و دستگاه ها و مجموعه های مختلفی در این زمینه نقش دارند؛ یک دستگاه خاص نه به تنهایی می تواند این کار را انجام دهد و نه تنها مسئول این امر است.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ساماندهی کودکان کار و خیابان را نیازمند هم افزایی مجموعه های مختلف دانست و مطرح کرد: ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس وظیفه داریم ساماندهی در این حوزه را در دستور کار قرار دهیم. اگر هر یک از دستگاه ها احساس مسئولیت کرده و به خوبی به وظایف خود عمل کنند، این امر به نحو احسن صورت خواهد گرفت.
عباسی ضمن قدردانی از اداره کل بهزیستی استان البرز بابت برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: یکی از وظایفی که در جامعه بر عهده داریم، تقویت و زنده نگه داشتن حس مسئولیت پذیری در خود و دیگران است. بی شک هر یک از ما مسئولیت هایی را به ویژه در رابطه با اقشاری که نیازمند حمایت هستند، بر عهده داریم که باید به نحو احسن آن ها را به نتیجه برسانیم.
عباسی با اشاره به توجه ویژه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به معضل کودکان کار و خیابان و با بیان اینکه چه بسا با توانمندسازی این کودکان می توان، نوجوانانی مفید برای آینده کشور تربیت کرد، اظهار کرد: امید است بتوانیم ساماندهی کودکان کار و خیابان را به عنوان یک تکلیف برای خود در نظر بگیریم و جامعه را به سر منزل مقصود برسانیم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8038

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.