• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
به منظور تامین و نظارت بر کالاهای اساسی؛

سامانه ستکاوا به زودی راه اندازی می شود

  • کد خبر : 12941
  • 16 دی 1401 - 9:27
سامانه ستکاوا به زودی راه اندازی می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از راه اندازی سامانه ستکاوا به منظور تسهیل و تسریع فرآیندهای مربوط به تأمین و توزیع محصولات کشاورزی تنظیم بازار استان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: به منظور تسهیل و تسریع بسیاری از فرایندهای مربوط به تأمین و توزیع محصولات کشاورزی تنظیم بازار و همسو با سایر استان‌های کشور، طی روزهای آتی سامانه ستکاوا «سامانه تأمین و توزیع کالای آوای جهاد» در استان البرز راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در توزیع هوشمندانه کالاهای اساسی تنظیم بازار بر اساس هماهنگی های انجام شده با تولیدکنندگان و عوامل دخیل در تأمین و توزیع کالاهای اساسی استان البرز صورت می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بیان کرد: سامانه ستکاوا ابزاری برای حمایت از تولید و نظارت بر زنجیره تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان است تا با کنترل فرآیندهای تامین، تولید و توزیع کالا، مانع از احتکار، گران‌ فروشی و حتی احتکار خانگی شود.

بازدار توضیح داد: فروشندگان و خریداران برای استفاده از سامانه تامین و توزیع کالای آوای جهاد کشاورزی، کافی است نشانی اینترنتی ستکاوا setkava.ir را در گوگل جستجو کرده، وارد صفحه اصلی شوند و سپس گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این سامانه به منظور تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ منجمد ایجاد شده و در آینده در خصوص اضافه کردن محصولات دیگری نظیر برنج، روغن و… هم تصمیم گیری خواهد شد، تصریح کرد: تولیدکنندگان می توانند در این سامانه محصولات کشاورزی را عرضه و فروشگاه های پروتئینی، فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای و فروشگاه‌ های میادین میوه و تره‌ بار عضو این سامانه می‌ توانند خرید خود را بدون واسطه انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=12941

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.