• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2
رئیس حوزه هنری استان البرز:

سلسله جلسات شعر آیینی فیروزه در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 28566
  • 05 خرداد 1403 - 17:14
سلسله جلسات شعر آیینی فیروزه در البرز برگزار می شود
رئیس حوزه هنری استان البرز از برگزاری سلسله جلسات شعر آیینی فیروزه با هدف پرورش هنرمندان عرصه شعر آیینی در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز امروز در جمع خبرنگاران، ظرفیت شعر آیینی در استان البرز را بسیار غنی و پربار دانست و گفت: در این راستا و به منظور پرورش هنرمندان عرصه شعر آیینی در استان البرز سلسله جلسات شعر آیینی فیروزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای تقویت نسل قبلی و شناسایی هنرمندان جدید در این عرصه هر هفته سلسله جلسات مذکور با هدایتگری استاد رحمان نوازانی و هنرمندان دیگر برگزار می شود. سطح جلسات، بالا و قابل اعتنا است و از نظر علمی می تواند شرکت کنندگان را به سطح قابل ملاحظه ای ارتقا دهد.

رئیس حوزه هنری استان البرز در خصوص تعداد جلسات این کارگاه ها اعلام کرد: سلسله جلسات شعر فیروزه تا پایان سال حدودا به ۳۰ جلسه می رسد. در این رویداد هر هفته سروده های هنرمندان که موضوع آن را هفته قبل استاد نوازانی مطرح می کند، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

مهرابی در مورد پایان این سلسله جلسات نیز اظهار کرد: در پایان سال، کتابی حاوی آثار برجسته و برگزیده این کارگاه ها تهیه و چاپ خواهد شد. در تلاش هستیم تهیه کتابی با موضوع شیوه نقد و تحلیل آثار هنری را نیز در برنامه های حوزه هنری البرز قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه جلسات مذکور روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می شود، گفت: از همه شاعران البرزی دعوت می شود در این سلسله جلسات حضور پیدا کنند تا با حضور آنها محفلی پربارتر داشته باشیم و بتوانیم زمینه دانش افزایی شاعران جوان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.