• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

سه المان جدید در کرج نصب می شود

  • کد خبر : 5273
  • 07 اردیبهشت 1400 - 15:49
سه المان جدید در کرج نصب می شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از نصب سه المان پرستار، کاروان و پهلوان تا پایان خرداد سال جاری در کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برنامه ساخت و نصب المان در مناطق مختلف کرج که از سال گذشته آغاز شده، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بنا بود سال گذشته ۱۰ المان ساخته و در مناطق مختلف شهر نصب شود که هفت مورد از آن ها اجرایی و نصب سه مورد دیگر به بهار امسال موکول شد.

وی با بیان اینکه المان رازی، مادر، آتش نشان، مهر پدری، دهقان فداکار و سردیس مرحوم زین العابدینی بخشی از این نمادهای شهری بودند اعلام کرد: المان پرستار تا آخر اردیبهشت ماه، المان کاروان تا آخر خرداد و المان پهلوان نیز تا ۱۵ خرداد سال جاری نصب خواهند شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تمامی المان‌های نصب شده موضوعی بوده و در مکان‌های مرتبط نصب شده اند؛ المان مادر در میدان مادر، المان مهر پدری در محل سکونت پدری که سال ها از فرزند معلول خود مراقبت می‌کرد و المان دهقان فداکار در محل تولد این قهرمان ملی نصب شدند و در نصب دیگر المان ها نیز موضوعیت رعایت شده است.

بضاعتی پور با بیان اینکه تا قبل از سال ۹۹ به موضوع ساخت المان در کرج پرداخته نشده بود، گفت: المان سازی در این شهر از سال ۹۲ تا ۹۹ طی هفت سالی که سازمان زیباسازی منحل شده بود متوقف شد.

وی ادامه داد: از سال ۹۷ مجددا شاهد ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص از جمله تشکیل کمیته های گرافیک، هنر و… بودیم و در نهایت در سال ۹۹ المان سازی با دستان هنرمندان مشهور کرجی از سر گرفته شد. برای ساخت هر کدام از این المان ها بین دو تا دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=5273

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.