• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان:

سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در طالقان رفع تصرف شد

  • کد خبر : 25358
  • 25 دی 1402 - 12:29
سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در طالقان رفع تصرف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان گفت: در جریان پایش های مستمر یگان حفاظت، بخشی از اراضی ملی این شهرستان شناسایی و سه هزار و 500 مترمربع آن رفع تصرف شد.

به کزارش دیده بان البرز، همایون اسماعیلی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان از گشت و پایش های مستمر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان خبر داد و گفت: این پایش ها منجر به شناسایی و رفع تصرف بخشی از اراضی ملی پلاک خورانک به میزان مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع شد.

وی شرح داد: پس از دریافت گزارش هایی در خصوص یک فقره تصرف اراضی ملی که در آن متصرفین اقدام به فنس کشی و ساخت دیوار و مستحدثات کرده بودند، با اقدام به موقع، اراضی ملی تصرف شده شناسایی و با حکم قضایی دیوار و فنس ها تخریب و اراضی رفع تصرف شده به انفال بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان، عنوان کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و آیندگان است، حفاظت از این ثروت خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

اسماعیلی همچنین از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست تا علاوه بر حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، گزارش های خود را به‌صورت شبانه‌روزی از طریق تماس با شماره ۱۵۰۴ به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25358

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.