• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج:

سوم خرداد، فرصتی برای آماده کردن جوانان جهت مقابله با توطئه های دشمن/ رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان باید تبیین شود

  • کد خبر : 17306
  • 24 اردیبهشت 1402 - 13:40
سوم خرداد، فرصتی برای آماده کردن جوانان جهت مقابله با توطئه های دشمن/ رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان باید تبیین شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: سوم خرداد یکی از بهترین فرصت هایی است که می توان با برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی و انتقال آن ها به نسل جوان و آماده کردن آن ها برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت سوم خرداد، گفت: حماسه فتح خرمشهر، از یادگاری های به جا مانده از جنگ تحمیلی است که با گرامیداشت سوم خرداد، رشادت‌ها و ایثارگری‌ های رزمندگان در بین جوانان تبیین می‌شود.

وی از آمادگی این نهاد حاکمیتی برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با هماهنگی شهرداری ها و سایر دستگاه ها خبر داد و عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری در معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج اذعان کرد: در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی، یک جنگ ترکیبی را علیه کشور تدارک دیده اند، سوم خرداد یکی از بهترین فرصت هایی است که می توان با برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی و انتقال آن ها به نسل جوان و آماده کردن آن ها برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام کرد.

آقابراری با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار، صبر و استقامت که یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است، باید در دستورکار مسئولان ذیربط قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان، برنامه‌های متنوعی به مناسبت این روز ارزشمند در کرج اجرا می‌شود.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فاتحان خرمشهر و برگزاری یادواره شهدا را از جمله این برنامه ها دانست و با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: هدف از هماهنگی ها و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه، برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17306

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.