• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج:

شهر کرج از یک پیاده راه استاندارد برخوردار نیست

  • کد خبر : 16974
  • 18 اردیبهشت 1402 - 11:12
شهر کرج از یک پیاده راه استاندارد برخوردار نیست
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهر کرج از یک پیاده راه استاندارد برخوردار نیست، گفت: مقرر شد جلساتی برگزار و برای یک پیاده راه با محوریت انسانی در محل مناسب و اجرایی شدن آن تصمیم گیری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج امروز در سی و پنجمین جلسه این کمیسیون که به منظور بررسی پیاده راه های شهری برگزار شد، گفت: از سوی معاونت شهرسازی در خصوص پنج نقطه از شهر از جمله خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان شهدا تا میدان کرج،‌ محدوده پیاده راهی امامزاده حسن (ع) و اتصال آن به خیابان دانشکده جنوبی، خیابان امیری، پیاده راه شهرک شهید ایرانی و خیابان آزادی رجایی شهر، بر اساس طرح تفصیلی مصوب به عنوان پیاده راه توضیحاتی داده شد.

وی بیان کرد: علیرغم اینکه در سنوات گذشته، این موضوع مورد مشاوره، مطالعه، بررسی و ارزیابی قرار گرفته است اما همچنان شهر کرج از یک پیاده راه استاندارد برخوردار نیست. خیابان آزادی رجایی شهر پیاده راه محسوب نمی شود و در واقع فقط تعریض پیاده رو در این معبر صورت گرفته است. برای بررسی پیاده راه های مذکور، مقرر شد جلسه ای مشترک بین دو کمیسیون شهرسازی و عمران با پیگیری معاونت فنی و عمرانی برگزار شود تا هر چه سریعتر به جمع بندی فنی برسیم و در ۶ ماهه اول سال عملیات اجرایی یک پیاده راه آغاز شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: پس از بحث های فنی طولانی در کمیسیون، از محل های مورد مطالعه و بررسی شده سه پیاده راه شهرک شهید ایرانی، تکمیل و تبدیل شدن پیاده روی خیابان آزادی رجایی شهر به پیاده راه و فاز اول خیابان امامزاده حسن (ع) به عنوان پیاده راه انتخاب شد تا مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند و در جلسات بعدی با حضور این دو کمیسیون بتوانیم در نهایت برای یک پیاده راه با محوریت انسانی در محل مناسب و اجرایی شدن آن تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. I love it when people come together and share opinions, great blog, keep it up.

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  2. After study just a few of the weblog posts on your web site now, and I really like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and might be checking again soon. Pls take a look at my site as nicely and let me know what you think.

    https://win1000x.info/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.