• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد؛

صدور ۳ هزار و ۵۰۰ گذرنامه در البرز/ متقاضیان دریافت گذرنامه به اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند

  • کد خبر : 21221
  • 22 مرداد 1402 - 20:20
صدور ۳ هزار و ۵۰۰ گذرنامه در البرز/ متقاضیان دریافت گذرنامه به اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند
فرمانده انتظامی استان البرز از صدور 3 هزار و 500 گذرنامه و تحویل آن ها به متقاضیان در استان البرز خبر داد و گفت: صدور هشت هزار گذرنامه نیز در دست اقدام است و ظرف 48 ساعت آینده توسط پست تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز امروز در حاشیه بازدید از پلیس گذرنامه این استان، یکی از افتخارات فراجا را خدمت رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) دانست و مطرح کرد: پلیس البرز تلاش می کند با پیش بینی امکانات و نیروی موردنیاز، در زمینه صدور گذرنامه به نحو احسن به متقاضیان زیارت اربعین حسینی خدمت رسانی کند.

وی از صدور ۳ هزار و ۵۰۰ گذرنامه و تحویل آن ها به متقاضیان در استان البرز خبر داد و افزود: صدور هشت هزار گذرنامه نیز در دست اقدام است و ظرف ۴۸ ساعت آینده توسط پست تحویل متقاضیان می شود. از متقاضیان دریافت گذرنامه برای سفر زیارتی اربعین حسینی درخواست می شود به منظور سهولت در انجام امور مربوطه و جلوگیری از ازدحام جمعیت، به اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: با توجه به اینکه این روزها در سراسر کشور، متقاضیان نسبت به دریافت گذرنامه اقدام می کنند، گاهی اوقات سیستم مربوطه قطع می شود که اعتراض مردم را به دنبال دارد. ضمن عذرخواهی از زائران اعلام می شود که این مشکل به دلیل ازدحام بسیار در کشور ایجاد می شود. پلیس گذرنامه بر اساس دستور فرماندهی فراجا، تمام توان خود را برای خدمت رسانی به زائرین بکار می گیرد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21221

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.