• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

ضرب العجل فرماندار ساوجبلاغ برای حل مشکل مالکیت اراضی تعاونی برق تهران

  • کد خبر : 3462
  • 14 بهمن 1399 - 12:04
ضرب العجل فرماندار ساوجبلاغ برای حل مشکل مالکیت اراضی تعاونی برق تهران
فرماندار ساوجبلاغ گفت: تعین تکلیف اراضی تعاونی برق منطقه ای تهران و حل اختلاف شرکت عمران با این تعاونی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که سالیان متمادی مشکلات زیادی را برای متقاضیان ایجاد کرده است که باید تعارضات موجود، به زودی حل و فصل و مشکل اعضای این تعاونی مرتفع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست مشترکی به ریاست فرماندار ساوجبلاغ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز، مدیرعامل شرکت عمران، رئیس منابع طبیعی و اعضای تعاونی برق منطقه ای تهران در سالن اجتماعات فرمانداری ساوجبلاغ برگزار و مقرر شد ظرف هفته آینده مالکیت اراضی تعاونی برق مشخص و نسبت به صدور سند تک برگی این منطقه اقدام شود.

مهدی مهرور، فرماندار ساوجبلاغ ضمن قدردانی از همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز گفت: تعین تکلیف این اراضی و حل اختلاف شرکت عمران با این تعاونی یکی از مهمترین دغدغه هایی است که سالیان متمادی مشکلات زیادی را برای متقاضیان ایجاد کرده است که در این جلسه تمام موضوعات بررسی شد تا به زودی تعارضات حل و فصل و مشکل اعضای تعاونی برق مرتفع شود.

کناروندی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز نیز در این نشست از اهتمام جدی این اداره و قطعیت اتمام این مشکل ۲۶ ساله خبر داد و بیان کرد: گروه های نقشه برداری از فردا با جدیت کار خود را آغاز می کند تا ظرف یک هفته نقشه کلی صادر و برای تثبیت مالکیت و صدور سند تک برگی اقدام شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه ها در رفع این مشکل اذعان کرد: انتظار داریم شرکت عمران اهتمام بیشتری برای اخذ اسناد خود در مسکن مهر داشته باشد؛ در حال حاضر با اینکه شهر جدید هشتگرد بزرگترین شهر جدید کشور است اما کمترین سند برای این شهر صادر شده است.

همچنین در پایان این نشست مقرر شد تیم نقشه برداری اداره منابع طبیعی ساوجبلاغ همکاری لازم را با ثبت اسناد و املاک داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3462

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.