• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
سرپرست اداره کل صمت استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد انسجام بین بخشی در روند نظارت بر بازار و قیمت انواع کالاها

  • کد خبر : 21135
  • 18 مرداد 1402 - 15:08
ضرورت ایجاد انسجام بین بخشی در روند نظارت بر بازار و قیمت انواع کالاها
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: امروز نظارت دقیق بر بازار کالا و خدمات یک مطالبه عمومی است و فارغ از نوع مسئولیت دستگاه های ناظر، باید انسجام بین بخشی در این حوزه شکل گیرد.

به گزارش دیده بان البرز، محمد انصاری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز امروز در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: امروز نظارت دقیق بر بازار کالا و خدمات یک مطالبه عمومی است و فارغ از نوع مسئولیت دستگاه های ناظر، باید انسجام بین بخشی در این حوزه شکل گیرد تا نتايج اقدامات ما برای هر یک از شهروندان ملموس باشد و رضایت حداکثری آن ها را فراهم آورد.

وی بیان کرد: با توجه به قانون انتزاع وظایف کشاورزی که مسئولیت تامین، توزیع و نظارت بر بازار کالاهای اساسی را در اختیار جهاد‌ کشاورزی قرار داده است، معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز با توجه به تجربیات پیشین خود در این حوزه، حتما به کمک جهاد‌ کشاورزی خواهد آمد تا حضور بازرسان در مبادی توزیع و عرضه پررنگ تر از پیش شود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: در این خصوص برنامه ای ویژه در دستورکار اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار دارد تا با همکاری همه دستگاه‌های مسئول اعم از تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی اتاق اصناف و …، تعداد گشت های بازرسی خود را به صورت جدی افزایش دهد.

انصاری گفت: تلاش می کنیم از ظرفيت فرمانداری های شهرستان ها، بازرسان اتحادیه های صنفی و ناظران افتخاری در محلات استفاده کنیم تا تخلفات صنفی را به حداقل ممکن برسانیم. برای حصول نتیجه لازم انتظار داریم همه کسبه منصف و قانون‌مدار که اکثریت این قشر را شامل می شود، پای کار بیایند و در حمايت از مردم و روند تامين مایحتاج ضروری آن ها گام های جدی بردارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21135

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.