• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت تامین نیازهای ایتام به عنوان امانت های الهی

  • کد خبر : 26944
  • 12 فروردین 1403 - 20:18
ضرورت تامین نیازهای ایتام به عنوان امانت های الهی
فرمانده سپاه استان البرز در بازدید از شیرخوارگاه‌های استان البرز، گفت: ایتام نزد ما امانت الهی هستند و هر یک از ما در حد توان باید نسبت به تکریم آنها بکوشیم و در حد توان نیاز‌های مادی، روحی و عاطفی آن‌ها را تامین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری ایتام در این استان که با همراهی سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار، جمعی از جهادگران بسیجی استان البرز و مدیرکل بهزیستی استان البرز صورت گرفت، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، گفت: به خود می‌بالیم که شیعه مولا علی (ع) هستیم.

وی امام علی (ع) را الگوی تمام نمای انسانیت در تاریخ بشریت دانست و بیان کرد: در حد توان می‌کوشیم تا سنت علوی و حسنه اکرام ایتام که از سنت‌های زیبای به جا مانده از حضرت علی (ع) را به جا آوریم. ایتام امانت الهی نزد ما هستند و هر یک از ما در حد توان باید نسبت به رسیدگی و تکریم آنها بکوشیم و علاوه بر تامین نیاز‌های مادی، در حد توان توان نیاز‌های روحی و عاطفی آن‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و امام علی (ع) با آن درجه رفیع الهی، به تکریم ایتام می‌پرداختند، خاطرنشان کرد: این امر از سنت‌های زیبا، انسانی و حسنه دین اسلام است که هر یک از ما باید بیش از پیش در نهادینه کردن آن در جامعه بکوشیم و سالروز شهادت مولای متقیان فرصت مناسبی جهت عمل به این سنت زیبای علوی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.