• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد؛

ضرورت ترویج سبک زندگی مهدوی در جامعه/ دولت باید به این حوزه ورود کند

  • کد خبر : 14274
  • 19 اسفند 1401 - 10:40
ضرورت ترویج سبک زندگی مهدوی در جامعه/ دولت باید به این حوزه ورود کند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی مهدوی و تولید محتوای رسانه ای مرتبط گفت: دولت باید در این زمینه ورود کند و سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: جهان بر پایه دو قطب خیر و شر یا خدا و شیطان برپاست که همواره با گرایشات نیکو و پلید با یکدیگر در تضاد هستند. آن ها محرک انسان به سوی روشنایی و تاریکی بوده و قطب پلید یا شیطانی، مدعی دور کردن انسان‌ها از روشنایی و خداوند است که در نهایت به ظلمت منتهی می شود.

وی افزود: صهیون در امتداد شبکه الهی و شیطانی، میان قوم بنی اسرائیل به وجود آمد که برای تشخیص ماهیت اصلی این پدیده، باید بررسی کرد که بر اساس کدام قطب عمل می‌کند. در انیمیشن‌ها و فیلم‌هایی که از کودکی تا بزرگسالی هر شخصی برنامه‌ریزی شده است، شاهد محو شدن خداوند هستیم و در نتیجه ایجاد جریانات انسان محور و مادی نیز دور شدن از قطب خیر را مشاهده می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز عنوان کرد: منجی یکی از عوامل گرایش به سوی قطب خیر است که انسانی کامل را به نمایش گذاشته که قرار است مردم با الگوگیری از سبک زندگی و حکومت او به سوی خداوند، حرکت کنند؛ به دنبال عدم انکار منجی به واسطه وجودیت او در تمامی کتب و ادیان، اقدامات صهیون حول محور منجی است.

حجت الاسلام ابراهیمیان اظهار کرد: تقریبا همه مردم، معتقد به وجود منجی هستند، زیرا اگر نجات دهنده‌ای نباشد، زندگی حالت پوچ پیدا می کند؛ منجی تصور مردم را به سوی روشنایی و خیر هدایت می‌کند، یعنی در تضاد با قطب شر که منجر به موضع گیری صهیون نسبت به وی می‌شود که این موضوع در سیاه نمایی منجی در فیلم‌ها قابل مشاهده است.

وی مطرح کرد: مردم به دنبال آشنایی با منجی، به سوی او حرکت می کنند و شبکه صهیون نابود می شود. برنامه دشمن مشخص است؛ قطب شر سعی می کند با ایجاد مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و به خصوص فرهنگی در سراسر جهان، حکمرانی خود را آسان‌تر کند که نمونه آن سبک زندگی ایجاد شده در غرب است.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برنامه‌ها و مشکلات ایجاد شده توسط صهیون تاکید کرد: ما باید از فرصت رسانه‌های به وجود آمده استفاده کرده و رسانه‌ها را تقویت و منسجم کنیم، قدرت تولید محتوا را افزایش دهیم، اقدامات و فعالیت های ریشه ای را آغاز کنیم و ارتباط با مردم به خصوص جوانان و نوجوانان را نیز گسترش دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی امام زمانی و تولید محتوای رسانه ای مرتبط، به وجود ضعف در این حوزه اشاره کرد و گفت: دولت باید در این زمینه ورود کند و سرمایه گذاری لازم صورت گیرد. انیمیشن ها و فیلم هایی با موضوع منجی از کارهای پرفروش و موفق در سطح جهان هستند. باید بدانیم که اگر محتوای مناسب و صحیح تولید نشود، مردم به سمت فیلم های تاریک غربی سوق پیدا می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمیان اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های نیمه شعبان را بر پایه خلاقیت قرار دادیم و سعی داریم با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ویژه در سراسر استان البرز و بهره گیری از روش های هنری، ورزشی و فرهنگی، سبک زندگی مهدوی را به صورت صحیح، برای مردم تبیین کنیم؛ البته تولید و پخش برنامه های ویژه ای در صداوسیما و انتشار کلیپ های مربوطه داخل فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، محتواهایی در قالب کلیپ، انیمیشن، موشن گرافیک و پوستر با موضوع حضرت ولی عصر (عج)، نیاز انسان به امام و مسیر خوشبختی بشر توسط کمیته محتوایی فضای مجازی تولید و منتشر می شود؛ هرچه مردم نور و سفیدی را ببینند از پلیدی‌ها دست می‌کشند، اما فضاسازی شهری ما مملو از فضای تاریکی بوده که ضروری است تصویرسازی‌های نیک را گسترش دهیم.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز در پایان با اشاره به تمامی اقدامات و فعالیت های مهدوی انجام شده در طول سالیان اخیر مطرح کرد: اقدامات انجام شده مقدماتی بوده و کافی نیستند. باید برنامه های مناسبی بر پایه فکر و اندیشه صورت گیرد؛ هرچه بتوان در قالب کار هنری مردم را بیشتر با منجی آشنا کرد، برگ برنده دست ما خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=14274

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.