• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
5
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تاکید کرد؛

ضرورت تصویب یک قانون دقیق در حوزه عفاف و حجاب

  • کد خبر : 27635
  • 08 اردیبهشت 1403 - 7:13
ضرورت تصویب یک قانون دقیق در حوزه عفاف و حجاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: قوای سه گانه باید یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند؛ اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

وی با تاکید بر اینکه مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه عده ای بعضا در کوچه‌ها و خیابان‌ها بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود، یادآور شد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد مدبرانه و حکیمانه این برخورد را انجام دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند. اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27635

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.