• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

ضرورت وحدت و همدلی اصحاب رسانه به منظور تأثیرگذاری بیشتر/ خبرنگاران، سمبل تعهد و وظیفه شناسی هستند

  • کد خبر : 9145
  • 26 مرداد 1401 - 21:23
ضرورت وحدت و همدلی اصحاب رسانه به منظور تأثیرگذاری بیشتر/ خبرنگاران، سمبل تعهد و وظیفه شناسی هستند
استاندار البرز با تأکید بر ضرورت وحدت، انسجام و همدلی اصحاب رسانه به منظور تأثیرگذاری بیشتر در جامعه گفت: خبرنگاران سمبل تعهد و وظیفه شناسی هستند و دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری از ویژگی های آن هاست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد در این روز پرافتخار که روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، در محضر اصحاب رسانه باشیم. گرامی می داریم یاد خبرنگارانی را که در سال های گذشته در کنار ما بودند و امسال بدون آن ها دور هم جمع شده ایم.

وی مطرح کرد: شهید محمود صارمی در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ با تعدادی از همراهان و خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این روز به نام روز خبرنگار نامگذاری شد. خبرنگاران بسیاری مانند شهیدان آوینی، خزائی، افشار و … در راستای انجام رسالت خود، جانشان را خالصانه تقدیم این نظام کردند و نام آن ها در تاریخ این کشور جاودان شد.

استاندار البرز عنوان کرد: شهید حسن باقری افشرده که از او به عنوان نابغه جنگ تحمیلی یاد می شود، ابتدا به عنوان خبرنگار در جنگ انجام وظیفه می کرد و بعدها به عنوان فرمانده لشکر و عملیات های مختلف توفیق خدمت در لباس و جایگاه خبرنگاری را کسب کرد. خبر و رسانه از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار هستند و افراد آزاده، پاکدست، خوشنام و دارای جایگاه بالای اجتماعی در این عرصه فعالیت می کنند.

عبداللهی با اشاره به اینکه اعتقاد راسخ دارم که مردم احترام ویژه ای برای افراد فعال در حوزه رسانه قائل هستند، خطاب به اصحاب رسانه بیان کرد: قدر جایگاه خود را بدانید و این جایگاه حری گری و آزاد اندیشی را ارج بنهید و پاس بدارید و با همکار، همنوع و هموطن خود با احترام رفتار کنید چراکه شما الگوی جامعه هستید و نگاه مردم به رفتار، برخورد و اخلاق شماست؛ وظیفه خطیر و بزرگی بر عهده شماست.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ جایگاه خبرنگاری و رعایت اخلاق اسلامی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با وجود تمام دشواری ها، کاستی ها، کمبودها و مشکلات، به رسالت و وظیفه سنگینی که بر دوش آن هاست عمل می کنند و مردم هم با مشاهده این مسئولیت پذیری، آن ها را تحسین می کنند و این افراد را الگوی خود قرار می دهند. این جایگاه به قدری ارزشمند است که همه علاقه دارند در آن قرار گیرند.

استاندار البرز با تأکید بر ضرورت وحدت، انسجام و همدلی اصحاب رسانه به منظور تأثیرگذاری بیشتر در جامعه اظهار کرد: خبرنگاران سمبل تعهد و وظیفه شناسی هستند و دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری از ویژگی های آن هاست. ما نیز جایگاه شما اصحاب رسانه را ارج می نهیم و امیدواریم با کمک و همراهی شما اتفاقاتی خوب، وزین و شایسته مردم این استان رقم بخورد.

عبداللهی افزود: دست نیاز و کمک خود را به سمت اصحاب رسانه دراز می کنیم و از شما می خواهیم در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم در کنار ما قرار بگیرید تا بتوانیم این مسیری که دارای فراز و نشیب و مشکلات است را به درستی، با سرعت و به سلامت طی کنیم و گام های مؤثری در راستای رفع مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی و ارتقای زیرساخت ها برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.