• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت پیگیری مشکلات مربوط به گرانی دارو و کالاهای اساسی

  • کد خبر : 17226
  • 22 اردیبهشت 1402 - 15:21
ضرورت پیگیری مشکلات مربوط به گرانی دارو و کالاهای اساسی
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی دارو و کالاهای اساسی مشکلاتی بسیاری را ایجاد کرده که باید با جدیت از سوی وزرای مربوطه پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: اقدامات موثری برای این موارد در مجلس یازدهم اجرایی شده که از جمله آن ها می توان به صدور مجوزهای کسب و کار، قانون جلوگیری از فرار مالیات و نیز مالیات برای خانه های خالی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان، شفافیت قوای سه گانه با رویکرد مطالبه گری برای مردم دنبال می شود و تذکرات لازم برای تامین مطالبات مردمی نیز به وزرا و حتی شخص رئیس جمهور داده شده است، عنوان کرد: بانک ‌مرکزی باید نظارت جدی در بحث ارز و سکه داشته باشد، برای حل مشکلات در بخش گرانی مسکن و اجاره آن نیز قانون جهش مسکن مصوب شده است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس با اشاره به افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات استان در سال جاری مطرح کرد: مسئولان ملی و استانی در بحث سهم سه درصدی فروش نفت برای البرز باید توجه لازم را داشته باشند. مشکلات آب کشاورزان در شهرستان های غرب استان البرز با جدیت در دست بررسی است و چاه های کشاورزی نیز در این زمینه باید تعیین تکلیف شوند.

حدادی بیان کرد: اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج، فاضلاب شهر جدید مهستان، کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد و تامین آب شرب در هشتگرد و نظرآباد را از دیگر امور در دست پیگیری در شهرستان های غرب استان البرز دانست و اظهار کرد: برای تامین آب شرب پیش از ۷۰ روستا در البرز اعتباراتی تخصیص یافته اما از تاخیر در تامین اعتبار برای کانون های فرهنگی در شهرستان های غرب این استان گلایه مند هستم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.