• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
رئیس پلیس راه استان البرز:

طرح نظارت زمستانی دستگاه های امدادی البرز آغاز شد

  • کد خبر : 24463
  • 21 آذر 1402 - 13:40
طرح نظارت زمستانی دستگاه های امدادی البرز آغاز شد
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: دستگاه های خدماتی و امدادی این استان با هدف پیشگیری از حوادث، امروز طرح انتظامی ترافیکی زمستان 1402 را با استفاده از امکانات و تجهیزات در قالب تمرین آمادگی آغاز کردند.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز امروز در رزمایش طرح ترافیک زمستانی ۱۴۰۲ گفت: تیم های گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداری البرز پس از اجرای تمرین آمادگی، راهی محورهای ارتباطی این استان می شوند.

وی مطرح کرد: زمستان امسال تیم های پلیس به صورت نامحسوس با استقرار در تمام محورهای ارتباطی استان البرز وضعیت ترافیکی را رصد خواهند کرد، ضمن آنکه از ظرفیت دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات رانندگی کمک گرفته می شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: تمام ظرفیت های لازم برای کاهش تصادفات و تامین ایمنی جاده ای مردم و مسافران در نظر گرفته شده و در اجرای این طرح بیش از ۶۰ تیم محسوس و نامحسوس فعال هستند.

سرهنگ کرمی بیان کرد: طی سال جاری از محدوده کندوان به سمت استان مازندران شاهد چند مورد ریزش سنگ بودیم که موجب فوت ۶ نفر از هموطنان شد. با توجه برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

وی اظهار کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. رانندگان پیش از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب بروز حوادث احتمالی نشود.

سرهنگ کرمی ضمن توصیه به رانندگان برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی، انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده ها و ترافیک احتمالی و رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه مانده را از اهداف مهم این طرح برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.