• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن تدوین شد

  • کد خبر : 4742
  • 18 فروردین 1400 - 10:33
طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن تدوین شد
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از تدوین و انتشار طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن به همت این معاونت خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جعفر داراب خانی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: با توجه به ضرورت برنامه ریزی و اقدام برای کنترل و کاهش جرائم به ویژه سرقت، انجام طرح تحقیقاتی پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در گام نخست با دعوت از نمایندگان ارشد دستگاه های مربوطه و تبادل اطلاعات، وضعیت استان البرز در بروز و ظهور جرم سرقت تحلیل و بررسی و سپس آمار و اطلاعات مربوط به این جرم، تجمیع و آنالیز شد.

داراب خانی بیان کرد: طرح فوق شامل بیان مسأله، آسیب شناسی پدیده سرقت خودرو و وسایل داخلی آن و تقسیم وظایف دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مراجع خدمات رسان برای پیشگیری از این جرم است.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز مطرح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان البرز، طرح موصوف در اختیار مدیران دستگاه های ذیربط برای بهره برداری و اجرا قرار گرفته که نتایج اجرای آن متعاقباً اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: سرقت خودرو، لوازم و محتويات داخل آن، از جرائم عليه اموال است كه در مقايسه با ساير سرقت ها، داراي فراواني زيادي بوده و نرخ بالاي وقوع اين جرم، احساس امنيت شهروندان را كاهش مي دهد. اجرای طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن، تا حصول نتیجه قطعی و نهایی، با جدّیت توسط این معاونت پیگیری می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.