• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2
یادداشت/ جواد چپردار

عاقبت به خیری شهید رئیسی زیبنده اوست

  • کد خبر : 28556
  • 04 خرداد 1403 - 20:46
عاقبت به خیری شهید رئیسی زیبنده اوست
عاقبت به خیری و عروج آسمانی شهید رئیسی زیبنده اوست و باید با تمام وجود به او که عاشقانه در خدمت مردم ایران بود و در این مسیر از جان گذشت، نهایت احترام را ادا کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشور و جمعی از همراهان وی در یادداشتی آورده است: مرور خاطره اندکمان با شهدا به ما آموخت که شهید، نهایت اخلاص، ایثار و فداکاری است و اساسا شهادت، اسباب محبت، دوستی، وحدت، انسجام و یکرنگی بیشتری در جامعه می شود.

شهادت تبلور ایثار و رغم خودخواهی است و کسی که به فوز عظمای شهادت نائل می آید، خدای سبحان از پیش او را انتخاب و آسمانی می کند لذا در رسای عروج آسمانی رئیس جمهور شهید و همراهان خدمتگزار وی بهتر آن است که به رفاقت ها، مهربانی ها و گذشت و همکاری با یکدیگر ادامه دهیم و دشمن را بیشتر ناامید کنیم.

اختلاف نظر، سلیقه یا تنوع اندیشه ها، فطرت بشری و موهبت سازندگی گروه و جامعه است. نمی شود و نباید انتظار داشت تفکر و اندیشه دیگران با ما برابری کند. لذا نباید الطاف و آثار شهادت و حکمت الهی در بروز آن را در انحصار یک سلیقه یا اندیشه خاص بدانیم.

چقدر زیباست اگر شهادت را بهانه خوبی برای ادامه و افزایش دوستی ها، وحدت، گذشت، احترام، ادب و به خود آمدن بدانیم. رجعت همه ما به آخرت قطعی و طی این مسیر بلا تردید پیمودنی است و نوبت رفتن به ما نیز می رسد. اما ای کاش پیش از اینکه خیلی زود، دیر شود مهربانی ها را استمرار بخشیم.

اکنون که عروج آسمانی همه شهدا به خصوص این عباد مومن، صادق و مخلص خدا بار دیگر ما را به یاد آیه «عند ربهم یرزقون» می اندازد و دل های میلیون ها انسان عاشق را همراه خود نموده، شایسته است که رئیس جمهور شهیدمان را نه قدیس و نه معمول، بلکه انسان وارسته ای بدانیم که لایق فضل و حکمت الهی بود و با فوز عظمای شهادت به ملکوت اعلی پیوست،

این عاقبت به خیری و عروج آسمانی زیبنده اوست و باید با تمام وجود به رئیس جمهور شهید، خستگی ناپذیر، مخلص و صادق که عاشقانه به این ملت خدمت کرد و در این مسیر از جان گذشت، نهایت احترام را ادا کرد و جز نیکی، شایستگی متعدد و مکرر، سخن، اندیشه یا سلیقه ای در رغم آن به میان نیاورد.

شهادت حکمت الهی و موجب وحدت است بنابراین باید قدر این نعمت و حکمت الهی را بدانیم و مهربان تر باشیم، برای تحلیل سلیقه و اندیشه ها باید در انتخابات پیش رو کار کنیم زیرا شهادت آیت الله رئیسی مسئولیت دولت آتی، فرهیختگان سیاست و نخبگان خبر را بسیار سنگین کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.