• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذرماه ۱۴۰۱‏

  • کد خبر : 11772
  • 30 آبان 1401 - 13:04
فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذرماه ۱۴۰۱‏
معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز در اطلاعيه ای فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ماه 1401 را اعلام ‏کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز در اطلاعيه اي فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ماه ۱۴۰۱ را اعلام ‏کرد؛ متن این اطلاعیه به این شرح است:

«کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ آذر ماه ‏سال ۱۴۰۱ را دريافت کرده اند، باید با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰)، برگ معرفي نامه ‏مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

اين دسته از مشمولان باید روز سه شنبه يکم آذرماه سال ۱۴۰۱ راس ساعت در محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان ‏اعلام شده، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.‏

مشمولان اعزامي باید کارت تزريق واکسيناسيون کوويد ۱۹، واکسن مننژيت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین به همراه داشتن اصل مدارک مورد نياز مشمولان اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملي و ‏شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص الزامی است.

عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون ‏خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.
‏متقاضيان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق کانال خبرسربازي در پيام رسان هاي سروش، ايتا و روبيکا به نشاني ‏khabaresarbazi‏@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11772

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.