• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

فرهنگيان از تسهيلات پروازی فرودگاه پيام بهره مند می شوند

  • کد خبر : 3444
  • 13 بهمن 1399 - 18:27
فرهنگيان از تسهيلات پروازی فرودگاه پيام بهره مند می شوند
مديرعامل منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای فرهنگيان البرزی از تسهيلات پروازی از جمله تخفيف و تقسيط پروازها برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حاشيه بازديد مديركل آموزش و پرورش استان البرز از منطقه پيام با اشاره به توسعه مسيرهای پروازی از اين فرودگاه گفت: هدف اين است كه با توسعه اين پروازها مردم استان و منطقه بتوانند هر چه بيشتر از اين خدمات بهره مند شوند.

وی مطرح کرد: در اين میان و با توجه به نقشی كه آموزش و پرورش و به خصوص معلمان در سازندگی كشور و تربيت آينده سازان اين مرز و بوم دارند، منطقه اقتصادی پیام در نظر دارد با ارائه تسهيلاتی در قالب یک تفاهم نامه، سهم خود را در ارائه خدمات به اين قشر ايفا كند.

ثناگو مطلق تخفيف و تقسيط پروازهای مسافری فرودگاه بين المللی پيام را از جمله اين خدمات عنوان کرد و افزود: همچنين اين ظرفيت در منطقه وجود دارد كه برخی از كالاهای مورد نياز كه توسط واحدهای صنعتی مستقر در منطقه توليد می شود در قالب همين تفاهم نامه در اختيار تعاونی آموزش و پرورش استان قرار گيرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به تهيه تبلت برای دانش آموزان نيازمند توسط مركز نيكوكاری پيام گفت: با آغاز فصل مدارس اين مهم به صورت جدی در برنامه های منطقه قرار گرفت و تاكنون چندين دستگاه تبلت به اين دانش آموزان اهدا شده است. بنا داريم تهيه تبلت برای دانش آموزان نيازمند را تا پايان فصل مدارس ادامه دهيم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.