• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
هشدار به داوطلبان کنکور؛

فریب تبلیغات فروش سوالات کنکور را نخورید

  • کد خبر : 27498
  • 03 اردیبهشت 1403 - 15:44
فریب تبلیغات فروش سوالات کنکور را نخورید
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز به کاربران در خصوص تبلیغات فروش سوالات کنکور هشدار داد و گفت: داوطبان فریب کلاهبرداران را نخورند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سرهنگ پیمان لطیفی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها بازار تبلیغات اغواکننده شیادان مجازی گرم شده و به دنبال طعمه‌های خود برای رسیدن به اهدافشان هستند.

وی افزود: کلاهبرداران سایبری با ترفند فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی قصد سو استفاده مالی و کلاهبرداری از داوطلبان را دارند. داوطلبان بدانند سوالات کنکور تا لحظه برگزاری آزمون در قرنطینه و ادعای دسترسی به سوالات توسط سودجویان فقط با هدف کلاهبرداری است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: کلاهبرداران با ادعای واهی با ترفند دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوالات، اقدام به کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

سرهنگ لطیفی یادآور شد: دراین روزها که داوطلبان از لحاظ روحی و احساسی مقداری دچار استرس شده‌اند، شاید تصمیم‌های عجولانه بگیرند و اشتباهی را مرتکب شوند که خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: همراهی خانواده‌ها با فرزندان و کاهش فشار روانی و استرس و افزایش اعتماد به نفس داوطلبان کنکور زمینه موفقیت آنها را فراهم می‌کند. کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27498

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.