• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9

فعالان رسانه با اقدامات خودجوش الگوی سایرین باشند

  • کد خبر : 2735
  • 08 دی 1399 - 13:08
فعالان رسانه با اقدامات خودجوش الگوی سایرین باشند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد، از فعالان دغدغه مند رسانه ای خصوصا بسیج رسانه خواست تا با به اشتراک گذاشتن فعالیت های مردمی و روستایی، علاوه بر تقویت روحیه و انگیزه برای انجام اقدامات خودجوش، الگو و نمونه خوبی سایرین باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست کمیته تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت با حضور فعالان و مسئولان فرهنگی، هنری و رسانه ای و نهاد های مرتبط در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، با هدف هماهنگی فعالیت های فرهنگی هنری و مدیریت رسانه ای و مجازی در شهرستان نظرآباد برگزار شد.

سعید صفری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد در این جلسه اعلام کرد: شعار محوری امسال «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی» است و براساس برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از نهم تا نوزدهم دی ماه ویژه برنامه‌هایی به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در نظرآباد نیز برگزار می شود.

وی مطرح کرد: اصلی ترین برنامه محوری و متمرکز این شهرستان، عصر روز نهم دی ماه در مصلای امام خمینی (ره) خواهد بود و علاوه بر آن رویداد های متعددی در فضای مجازی تدارک دیده شده که با هم افزایی تمامی ظرفیت های رسانه ای، ضریب نفوذ آن در جوامع هدف افزایش یافته و تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد از فعالان دغدغه مند رسانه ای خصوصا بسیج رسانه خواست تا با به اشتراک گذاشتن فعالیت های مردمی و روستایی، علاوه بر تقویت روحیه و انگیزه برای انجام اقدامات خودجوش، الگو و نمونه خوبی سایرین باشند.

صفری در پایان به برخی برنامه‌های انجمن ها و موسسات از جمله برگزاری مسابقه دلنوشته، محفل قرآنی، اجرای مجازی تئاتر منتخب یادواره سردار آسمانی و تولید و انتشار مجموعه های نمایشی در فضای مجازی اشاره کرد .

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2735

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.