• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز عنوان کرد؛

فعالیت ۳۵ تیم راهداری در طرح زمستانی جاده های البرز

  • کد خبر : 24469
  • 21 آذر 1402 - 13:55
فعالیت ۳۵ تیم راهداری در طرح زمستانی جاده های البرز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: 35 تیم راهداری با بیش از 200 نفر نیروی عملیاتی و ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی جاده‌های البرز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش دیده بان البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز امروز در حاشیه طرح انتظامی ترافیکی زمستان ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه امسال هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ ماشین‌آلات راهداری زمستانه وضعیت خوبی داریم، مطرح کرد: ۳۵ تیم راهداری در طرح زمستانی جاده‌های البرز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: در طرح راهداری زمستانی بیش از ۲۰۰ نفر نیروی انسانی و ۱۴۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک،‌ سنگین و نیمه‌سنگین در راه‌های استان فعالیت دارند. همه این ماشین‌آلات از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت‌رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها در حال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با تاکید بر اینکه با آمادگی کامل و بکارگیری علم، تجربه و همه امکانات، برای ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای تلاش می کنیم، گفت: شهروندان البرزی چنانچه در ایام زمستان مجبور به سفر شدند، از ایمنی خودرو اعم از امکانات گرمایشی، برف پاک‌کن، سیستم‌ ایمنی خودرو، سوخت کافی و به همراه‌ داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=24469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.