• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد؛

قتل راننده تاکسی به دست مسافر ۲۰ ساله در شهر هشتگرد

  • کد خبر : 23220
  • 29 مهر 1402 - 15:11
قتل راننده تاکسی به دست مسافر ۲۰ ساله در شهر هشتگرد
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: دختر 20 ساله ای که به دلیل مشاجره با راننده تاکسی او را در شهر هشتگرد به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع يک فقره قتل در ایستگاه تاکسی شهرک ینگی امام شهر هشتگرد، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران انتظامی ساوجبلاغ قرار گرفت و بلافاصله با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی این شهرستان، عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل جرم و تحقیقات لازم مشخص شد احدی از رانندگان تاکسی با یک نفر مسافر مونث بر سر سوار شدن بر دیگر خودروی تاکسی به مشاجره پرداخته که در پی این مشاجره و اختلاف، مسافر با برداشتن سوئیچ خودرو و حمله ور شدن به راننده تاکسی، وی را از ناحیه سر مورد جراحت قرار داده و با بیهوش شدن و افتادن وی بر روی زمین، اقدام به فرار و ترک محل کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد: راننده تاکسی سریعا با کمک مردم حاضر در محل، به مرکز درمانی منتقل می شود اما به علت شدت جراحات وارده فوت می کند. ماموران با هماهنگی مقام قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم مورد نظر را در کمتر از یک ساعت در شهر هشتگرد شناسایی و دستگیر کردند. متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.