• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

لزوم حمایت مسئولان از تکمیل ساختمان جدید خانه مطبوعات البرز

  • کد خبر : 6649
  • 08 مهر 1400 - 14:30
لزوم حمایت مسئولان از تکمیل ساختمان جدید خانه مطبوعات البرز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پروژه ساختمان جدید خانه مطبوعات استان البرز استعداد تکمیل در بازه زمانی کوتاه تر را دارد که این امر مستلزم نگاه ویژه و حمایت بیشتر در تخصیص اعتبارات لازم به این پروژه است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بازدید از ساختمان درحال ساخت خانه مطبوعات استان گفت: با تلاش های صورت گرفته اعتبارات عمرانی این مرکز، به صورت صد درصد جذب و هزینه شده و در حال حاضر، در تلاش هستیم به صورت مرحله به مرحله نسبت به تکمیل و بهره برداری از طبقات این ساختمان اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ساخت دیوارهای پیرامونی طبقه زیرین و همکف این ساختمان به پایان رسیده و در مرحله بعد نیز، ضمن اخذ نظر کارشناسان عمرانی و هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز، نسبت به تکمیل فضاهای داخلی آن اقدام خواهیم کرد تا زمینه برای بهره برداری هرچه سریع تر از این مجموعه فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اذعان کرد: آنچه تاکنون حاصل شده، محصول نگاه مساعد و حمایتی مسئولین ارشد استان به حوزه مطبوعات و رسانه های البرز بوده است. این پروژه استعداد تکمیل شدن در بازه زمانی کوتاه تر را دارد که این امر مستلزم نگاه ویژه و حمایت بیشتر در تخصیص اعتبارات لازم به این پروژه است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز توانائی پیگیری این موضوع به صورت ویژه را دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6649

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.