• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
فرمانده سپاه استان البرز:

ما با قدس زندگی کرده ایم و پاسدار قداست آن بوده ایم

  • کد خبر : 15953
  • 24 فروردین 1402 - 22:23
ما با قدس زندگی کرده ایم و پاسدار قداست آن بوده ایم
فرمانده سپاه استان البرز در بیانیه ای اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد. ما با قدس زندگی کرده ایم و پاسدار قداست آن بوده ایم، آزادی قدس یکی از اهداف انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ قمری در راستای ایجاد یک جبهه قوی، همگانی و یکپارچه علیه غاصبان و اشغالگران قدس شریف، در ابتکاری به یاد ماندنی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس و روزی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس قرار دادند.

این نامگذاری با حمایت بسیاری از روشنفکران، هنرمندان و آزادگان جهان مواجه شد و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علاوه بر ایران، ۸۰ کشور در قاره های مختلف جهان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» راهپیمایی و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند و خواستار رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران می شوند.

روز قدس شهرت جهانی یافته، مرزها را پیموده و در دل و جان ملت های آزاداندیش جهان به ویژه کشورهای اسلامی رخنه کرده است. چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای فرمودند: «روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود…».

امروز قیام انبوه مردم مسلمان فلسطین برای بیان آشکار و معترضانه مردمی است که در فرهنگ انتفاضه با سلاح سنگ و فریاد، تا آخرین نفس های خویش قهرمانانه در مقابل استبداد ایستاده اند. آری راهپیمایی روز قدس می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد. ما با قدس زندگی کرده ایم و پاسدار قداست آن بوده ایم، آزادی قدس یکی از اهداف انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه قدس، حاج قاسم سلیمانی از همه مردم بصیر و ظلم ستیز ایران اسلامی به خصوص اقشار مختلف استان البرز دعوت می کنم تا با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ همچون همیشه بدرخشند و با مشت های گرده کرده و فریادهای استکبارستیز خود، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم اشغالگر کودک کش صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی را اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=15953

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.