• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

مجموعه ورزشی سرپوشیده سرداران شهید در البرز به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 3589
  • 23 بهمن 1399 - 11:54
مجموعه ورزشی سرپوشیده سرداران شهید در البرز به بهره برداری رسید
مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی سالن سرپوشیده سرداران شهید، ویژه دانش آموزان دختر، در فاز ۴ مهرشهر کرج به صورت خیری مشارکتی و تکمیل آن از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، مراسم افتتاح و بهره برداری از مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی سالن سرپوشیده سرداران شهید ویژه دانش آموزان دختر، در فاز ۴ مهرشهر، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز و مدیرکل آموزش و پرورش و ریاست مجمع خیرین مدرسه‌ ساز البرز و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

این فضای ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۷۶ متر مربع و زیربنای ۹۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به همت آقای محمدخانی خیر نیک اندیش به صورت خیری مشارکتی احداث شد و تکمیل آن از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان البرز صورت گرفت.

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای گرانقدر و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه استعدادهای فراوان ورزشی در مدارس استان های مختلف از بدو پرورش شکل می گیرد گفت: سیاست توسعه فضاهای ورزشی در مدارس نیازمند توجه و اهتمام ویژه است تا دانش آموزان با روحیه ای پرنشاط به تحصیل ادامه دهند.

وی با اشاره به وجود این زیرساخت‌ها و با بیان اینکه با این افتتاح، شرایط مناسبی برای جوانان، نوجوانان، قهرمانان ملی و بین المللی پرافتخار به وجود می آید اذعان کرد: این پروژه از سال‌های دور آغاز شد اما عمده پیشرفت آن مربوط به سه سال اخیر و با تلاش ها و مشارکت خیرین و حمایت اداره کل نوسازی مدارس استان البرز بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز بیان کرد: محاسن این پروژه مسقف بودن آن با ارتفاع استاندارد است که ساختمان های همجوار به آن اشراف ندارند. افزایش طول عمر چمن مصنوعی زمین آن در گرما و سرما نیز از دیگر ویژگی‌های مطلوب و استفاده بهینه از آن است. این پروژه سومین مجموعه ورزشی از ۱۵ پروژه فضاهای ورزشی در حال اجرای استان است که به برکت ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3589

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.