• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد؛

محرم، موثرترین جریان فرهنگ ساز اسلام ناب/ با سوءتدبیر، حضور جوانان را کمرنگ نکنیم

  • کد خبر : 20704
  • 06 مرداد 1402 - 9:30
محرم، موثرترین جریان فرهنگ ساز اسلام ناب/ با سوءتدبیر، حضور جوانان را کمرنگ نکنیم
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز محرم را موثرترین جریان فرهنگ ساز اسلام ناب محمدی دانست و گفت: مسئولین باید با تدابیر صحیح، هنرمندانه و جذاب، آن ها را پای دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) نگهداریم و با سوءتدبیر حضور آن ها را کمرنگ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خیرنگار دیده بان البرز گفت: جریان عاشورا دارای دو بال است؛ یکی شور و احساسات آن و دیگری معرفت، اندیشه و شعور که این دو بال باید توامان در کنار یکدیگر باشند.

وی عنوان کرد: همه مجالس و محافل و اجتماع های مردمی از جمله یوم العباس، فرصتی برای ایجاد هیجان و شوری است که توام با آن سعی کنیم معارف حقه و سبک زندگی حضرت سیدالشهدا (ع) و آموزه های ناب ناشی از سیره زندگی ایشان را به مردم انتقال دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد: فرصتی که در محرم الحرام فراهم می شود، در طول سال برای بسیاری از مردم پیش نمی آید؛ خیلی از پیام ها فقط در محرم سیدالشهدا (ع) به آن ها می رسد و به همین دلیل است که محرم، موثرترین جریان فرهنگ ساز اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق بیان کرد: فطرت ناب و پاک جوانان کشور خود به خود آن ها را در مسیر اهل بیت (ع) به ویژه سید و سالار شهیدان قرار می دهد؛ در این راستا مسئولین باید با تدابیر صحیح، هنرمندانه و جذاب، آن ها را پای دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) نگهداریم و با سوءتدبیر حضور آن ها را کمرنگ کنیم.

وی اظهار کرد: در مرحله دوم به منظور جذب و حضور پررنگ تر جوانان، باید برنامه ها را متناسب با هر قشر، گروه سنی و اقتضائات آن جهت و به جوانان مسئولیت دهیم. به نظر من، دستگاه حضرت سیدالشهدا (ع) آنقدر پویاست که سال هاست مردم و جوانان پای کار آن هستند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20704

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.