• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

مخابرات منطقه البرز خطوط سفارشی و رند را واگذار می کند

  • کد خبر : 2997
  • 17 دی 1399 - 11:27
مخابرات منطقه البرز خطوط سفارشی و رند را واگذار می کند
رئیس اداره بازاریابی مخابرات منطقه البرز از فراهم شدن امکان واگذاری خطوط سفارشی و رند در مراکز مخابراتی البرز خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند جهت خرید خطوط سفارشی یا رند به امور مشتریان مراکز مخابراتی مراجعه و یا از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس :tci.ir اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کاشانکی، رئیس اداره بازاریابی مخابرات منطقه البرز از فراهم شدن امکان واگذاری خطوط سفارشی و رند در مراکز مخابراتی البرز خبر داد و گفت: بهره گیری از قابلیت های شماره تلفن های رند برای صاحبان مشاغل در دنیای کسب و کار امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به هزینه های بالای تبلیغات رسانه ای و محیطی و نتایج تحقیقات که نشان می دهد شماره تلفن های رند تا حد زیادی ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین خواهند داشت، لذا مخابرات منطقه البرز در جهت حمایت از رونق کسب و کارها، شماره تلفن های رند خود را با شرایط خاص واگذار می کند.

کاشانکی بیان کرد: همچنین متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب شماره دلخواه (سفارشی) با پرداخت هزینه مناسب و یا نسبت به خرید شماره تلفن های رند در سه سطح نقره ای، طلایی و الماس اقدام کنند. شماره تلفن های رند در این سه سطح واگذار می شود و سطح آنها بر اساس رند بودنشان تعیین می شود.

رئیس اداره بازاریابی مخابرات منطقه البرز اعلام کرد: متقاضیان می توانند جهت خرید خطوط سفارشی یا رند به امور مشتریان مراکز مخابراتی مراجعه و یا از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس :tci.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2997

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.