• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

مخالف استفاده از تکنولوژی جدید نیستیم/ اتوبوس های برقی مرهمی بر زخم کهنه کمبود حمل و نقل عمومی

  • کد خبر : 27353
  • 29 فروردین 1403 - 13:26
مخالف استفاده از تکنولوژی جدید نیستیم/ اتوبوس های برقی مرهمی بر زخم کهنه کمبود حمل و نقل عمومی
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مخالف استفاده از تکنولوژی جدید اتوبوس های برقی نبودم و معتقدم این اتوبوس ها می توانند مرهمی بر زخم کهنه کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی این شورا از اعضای شورای شهر و سازمان حمل و نقل و بار مسافر که در مدت زمان کوتاهی در بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی و ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی تلاش و این اتوبوس ها را وارد ناوگان حمل و نقل عمومی این کاتنشهر کردند، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه نگاه اینجانب به اتوبوس برقی نگاهی از نوع مخالفت استفاده از تکنولوژی جدید و جلوگیری از ایجاد فرصت برای پیشگیری از آلودگی هوا نبود، افزود: نکته اول اینکه خرید اتوبوس ها بدون عقد قرارداد و اخذ مجوزهای لازم و موارد قانونی اقدام شده است لذا قطعا باید موارد قانونی برای خرید و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: از طرفی کلانشهر کرج به شدت با فقر تامین ناوگان حمل و نقل عمومی مواجه است، شاید با اعتباری که برای خرید اتوبوس های برقی هزینه شده بتوان ناوگانی با اتوبوس های گازوئیلی دارای استانداردهای برتر را گسترش و خدمات موثرتری را به مردم ارائه داد.

قاسم پور در پایان با تاکید بر درمان زخم کهنه کمبود اتوبوس در کرج خاطرنشان کرد: کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی و فرسوده بودن آن موجب نارضایتی مردم شده است که امیدواریم بتوانیم با بهره برداری از اتوبوس های برقی به مفید و قابل دسترس بودن این تکنولوژی پی ببریم و مردم نیز از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27353

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.