• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

مراسم گرامیداشت شهید غیرت در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 16971
  • 18 اردیبهشت 1402 - 8:28
مراسم گرامیداشت شهید غیرت در البرز برگزار می شود
مراسم گرامیداشت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در مسجد امام جعفر صادق (ع) کرج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم گرامیداشت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی به همت بسیج اصناف شهرستان کرج و با حضور مردم ولایتمدار استان البرز، در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مسجد امام صادق (ع) واقع در کوی کارمندان شمالی رجایی شهر برگزار می شود. در این روز کاروان خودرویی شهید غیرت نیز از استان البرز به سمت سبزوار حرکت خواهد کرد.

محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز در جلسه هماهنگی که به منظور بزرگداشت مقام شهید حمیدرضا الداغی، برگزار شد، مطرح کرد: ضمن نصب بنرهای یادبود این شهید والامقام، با برگزاری مراسم گرامیداشت، خیابان‌های استان البرز به نام و یاد این شهید غیرتمند مزین می شود.

وی بیان کرد: شهید اسوه غیرت و جوانمردی با اقدام شایسته و ایثاری که در راه دفاع از ناموس انجام داد، در درگیری با اراذل و اوباش مجروح شد و سپس به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به همین جهت شایسته است که یاد این جوان غیرتمند در میان اقشار و آحاد مردم زنده بماند.

شهید غیرت حمیدرضا الداغی، هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای دو دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، برای دفاع از آن ها با اراذل درگیر شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=16971

ثبت دیدگاه

  1. F*ckin’ amazing issues here. I’m very satisfied to look your post. Thank you a lot and i am looking forward to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  2. I just could not depart your web site prior to suggesting that I really enjoyed the standard info a person provide for your visitors? Is gonna be back often to check up on new posts

    https://guru4togel.live/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.