• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
9

مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار

  • کد خبر : 2164
  • 19 آذر 1399 - 9:49
مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگوی سوالات حوزه روابط کار
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی مرکز تلفن 2500 از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هدف پاسخگویی به سؤالات جامعه هدف در بخش روابط کار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی مرکز تلفن ۲۵۰۰ از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با هدف پاسخگویی به سؤالات جامعه هدف در بخش روابط کار خبر داد.

وی افزود: به دستور مقام عالی وزارت، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سؤالات فنی بخش روابط کار در کشور فراهم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های منحصر به ‎فرد این مرکز اتصال به یکی از سرویس‎دهنده‌های اینترنتی کشور است، دیگر مزیت این مرکز را انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز براساس تنوع سؤالات در حوزه‌های مختلف روابط کار به‎ خصوص حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل و مشاغل سخت و زیان آور پاسخگوی سوالات جامعه کار و تولید در سراسر کشور از جمله استان البرز است.

فلاح نژاد عنوان کرد: هم‎استانی‌ها به ویژه جامعه کار و تولید البرز می‌توانند برای دریافت پاسخ سؤالات خود در حوزه های مختلف روابط کار با شماره‏‎گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را به صورت تلفنی و آنلاین مطرح و مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=2164

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.