• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز:

مقوله فرهنگی حجاب و عفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است

  • کد خبر : 27699
  • 09 اردیبهشت 1403 - 9:20
مقوله فرهنگی حجاب و عفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه امر فرهنگی حجاب و عفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است گفت: مطالبه نماینده ولی فقیه در استان البرز فصل الخطاب تمامی عناصر و نهادهای اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جمع خبرنگاران، کُنش های اجتماعی جامعه امروز را حاصل فرآیندها و محصولات فرهنگی خواند و گفت: یکی از جدی ترین دغدغه های جامعه اسلامی، پیاده سازی و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان این مطلب که دغدغه مندی نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص تحقق مسئله عفاف در جامعه اهمیت اساسی دارد و نیازمند توجه همگان است افزود: فصل الخطاب عملیاتی شدن مطالبات فرهنگ دینی، تمامی عناصر و نهادهای اجرایی هستند.

وی عملکرد تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی استان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی را موثر دانست و اذعان کرد: استاندار، فرمانده سپاه استان و دیگر مدیران و متولیان نیز همواره در صفوف مقدم سعی و اهتمام خود را در توجه بخشی به معارف دینی و ایمانی و نیز حفظ سلامت و امنیت جامعه در نظر داشته اند.

جابری انصاری تصریح کرد: تحقق وعده صادق با محوریت نیروهای عملیاتی سپاه نشان داد که تا چه اندازه مسئله ایمان و باورهای ایمانی در پیشبرد برنامه ها و اهداف موثر است؛ آنچنان که در جریان طرح نور و طرح حضور بار دیگر شاهد تحقق جهاد تبیین با رویکرد مسئله حجاب و عفاف خواهیم بود.

وی با بیان این مطلب که بخش عظیمی از فرهنگ را فرهنگ عامه تشکیل می دهد عنوان کرد: از شهر کرج به عنوان زیستگاه امیران و لشکریان ۱۰ حضرت سیدالشهداء (ع) نام برده می شود و این مهم بدان معناست که تا چه اندازه باورهای دینی در انگاره های مردمان آن رشد یافته و به ظهور نشسته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27699

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.