• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
در راستای توسعه همکاری ها و سرمایه گذاری ها؛ 

نشست مشترک شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز و هلدینگ تاپیکو برگزار شد

  • کد خبر : 23377
  • 03 آبان 1402 - 12:58
نشست مشترک شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز و هلدینگ تاپیکو برگزار شد
نشست مشترک شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری استان البرز و هلدینگ تاپیکو با هدف توسعه همکاری‌ها و سرمایه گذاری ها و تعامل بیشتر دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش دیده بان البرز، نشست مشترک شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری استان البرز و هلدینگ تاپیکو با هدف توسعه همکاری‌ها و سرمایه گذاری ها و تعامل بیشتر دو مجموعه برگزار شد. توسعه نوآوری و فناوری و تحقیق شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری و هلدینگ تاپیکو از موضوعات مورد بحث مدیران و کارشناسان دو مجموعه در این نشست بود.

لاریجانی، مدیر هلدینگ تاپیکو در این نشست با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری مشترک در حوزه های نوآورانه گفت: پارک علم و فناوری البرز دارای شرکت های دانش بنیان و فناور متعددی است و شرکت تاپیکو تلاش می کند در راستای توسعه سرمایه گذاری ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، این همکاری ها را توسعه دهد.

وی هلدینگ تاپیکو را از متنوع ترین هلدینگ های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی دانست و افزود: این هلدینگ در سطح کشور نسبت به جذب و بکارگیری ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر در مجموعه شرکت‌های خانواده‌ تاپیکو همت گماشته است.

مدیر هلدینگ تاپیکو افزود: این مجموعه دارای ۵۹ شرکت مدیریتی، سهامدار ۲۶ شرکت غیرمدیریتی و دارای ۹ درصد از کل ظرفیت تولید محصولات اصلی پتروشیمی در کشور و ۱۰ درصد از ظرفیت تولید پروپیلن در کشور است و برای همکاری در حوزه توسعه اقتصاد دانش بنیان و فناور برنامه دارد.

در این نشست که مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری البرز حضور داشتند، تعدادی از شرکت‌های فناوری و دانش بنیان مستقر در پارک و برخی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در زمینه های مهندسی شیمی، پتروشیمی و فنی و مهندسی و … جهت تعامل و ارتباط با این هلدینگ تشریح و ارائه کردند.

در پایان مقرر شد بر اساس تعامل طرفین با هماهنگی پارک‌ علم و فناوری استان البرز زمینه تفاهم و امضای قراردادهای مورد نظر بین دو مجموعه دنبال و عملیاتی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.