• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

نهمین رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری/۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان البرزی اهدا شد

  • کد خبر : 3606
  • 25 بهمن 1399 - 10:49
نهمین رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری/۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان البرزی اهدا شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری در این استان خبر داد و گفت: خدماتی همچون توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی و اهدای 2۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان در این رزمایش صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری در این استان خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش با هدف یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال و در راستای جشن نیکوکاری برگزار شد.

وی بیان کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در سطح استان، با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، امور مساجد و … خدماتی همچون توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی و اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان در این رزمایش صورت گرفت.

محمدی فرد از خیرین خواست با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.