• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
8

نوزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه البرز برگزار شد

  • کد خبر : 6279
  • 22 مرداد 1400 - 17:50
نوزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه البرز برگزار شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، از برگزاری نوزدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در برخی از بقاع متبرکه این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، از برگزاری نوزدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در برخی از بقاع متبرکه این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: بزرگ‌ترین اجتماع شیرخوارگان حسینی هر ساله در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان و نیز برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمات در فضای باز مطرح کرد: قرائت زیارت نذرنامه در برنامه‌ها با شعار «هر منزل یک حسینیه» به‌صورت مستقیم از صفحات رسمی بقاع متبرکه شاخص شهر کرج به‌ ویژه آستان مقدس امامزادگان محمد (ع)، طاهر (ع) و حسن (ع) برنامه‌ریزی و پخش شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز فریاد مظلومیت شیرخواره کربلا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این طفل شش ماهه و محکوم کردن کشتار کودکان بی‌گناه را از اهداف برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی دانست و افزود: علی‌رغم اینکه کرونا بر جهان و کشور حاکم است و شرایط مطلوب نیست، اما مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و شیرخوارگان حسینی تعطیلی‌بردار نیست.
حجت‌الاسلام دشتکی در پایان از اجرای پویش «دستان کوچک» با کمک خیرین و از محل موقوفات و تهیه حدود ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی ویژه کودکان مخصوصاً کودکانی که در خانواده‌های کم‌برخوردار قرار دارند و نیز توزیع آن‌ها میان خانواده‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6279

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.