• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

نیکوکار مقیم خارج از کشور به یاری مددجویان کمیته امداد البرز شتافت

  • کد خبر : 1550
  • 01 آذر 1399 - 11:56
نیکوکار مقیم خارج از کشور به یاری مددجویان کمیته امداد البرز شتافت
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حسین سریزدی نیکوکار مقیم خارج از کشور با حضور در منازل مددجویان البرزی، 670 میلیون تومان جهت هزینه درمان، مسکن و جهیزیه و ... به آنان کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حسین سریزدی یکی از نیکوکاران مقیم خارج از کشور است که طی پنج سال گذشته ضمن همکاری با این نهاد به بیش از ۲۰۰ خانوار مددجوی دارای وضع اضطرار کمک های شایانی کرده است.

وی افزود: این نیکوکار در سال جاری با حضور در منازل مددجویان البرزی دارای وضع اضطرار ۱۷۵ میلیون تومان جهت هزینه درمان، مسکن و جهیزیه، معیشت و … مددجویان پرداخت کرد که بدین ترتیب مجموع کمک های این خیر طی پنج سال به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور به شکل های مختلف تمایل خود نسبت به شرکت در امور خیر و احسان را ابراز و در طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) شرکت کرده اند.

محمدی فرد با بیان اینکه البرزی ها در طول سال از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، این نهاد را در ارائه خدمت به نیازمندان یاری می‌کنند، گفت: نیازهای خانوارهای مددجو به ترتیب اولویت اضطرار احصا و دسته‌بندی‌ شده است و خدمات مختلف با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات کمیته امداد و ظرفیت خیران، به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1550

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.