• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

هدف خانه صنعت البرز روان سازی و تسهیل درخواست های صنعتگران است

  • کد خبر : 8694
  • 11 مرداد 1401 - 10:09
هدف خانه صنعت البرز روان سازی و تسهیل درخواست های صنعتگران است
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات نیاز به تعامل، گفت وگو و پیگیری های ویژه دارد، تمام تلاش ما این است که درخواست های صاحبان صنعت را روان سازی و تسهیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رضا رضایی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز در چهارمین نشست رئیس و اعضای این خانه که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم بیان کرد: در این نشست به بررسی و تصویب ساختار این خانه، تعیین تکلیف تنظیم قرارداد برای کادر اجرایی، وضعیت انجمن های موجود و الویت بندی دریافت اختیارات از سازمان صمت خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به اشرافی که نمایندگان انجمن ها و اعضای هیئت مدیره در خانه صنعت دارند امیدوار هستیم خیلی زود شاهد رفع مشکلات و اجرایی شدن ماموریت ها باشیم. با وجود سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در البرز که اغلب آن ها از برندهای معتبر کشوری و حتی جهانی هستند، انتظار داریم در بخش های مختلف از جمله بیمه، بانک ها و … با کمک به یکدیگر بتوانیم در روان سازی و رفع مشکلات این واحدها موفق تر از گذشته عمل کنیم.

رئیس خانه صنعت استان البرز با اشاره به ثبت بیش از ۳۰ انجمن در این استان از فعال بودن ۱۳ انجمن خبر داد گفت: برخی از این انجمن ها ساعی و بسیار فعال هستند که باید از تجربیات آنان در سایر انجمن ها استفاده شود تا شاهد رونق و فعالیت مجدد آن ها باشیم. تمام تلاش ما در راستای فعال شدن سایر انجمن ها در استان البرز است و بدین منظور، نشست بعدی با موضوع مباحث خانه صنعت با اعضای آن ها بر گزار می شود.

رضایی به مهم ترین مصوبات این نشست اشاره کرد و گفت: ارائه راهکاری برای برون رفت از مشکلات نیاز به تعامل، گفت وگو و پیگیری های ویژه دارد که ما اولین نشست مشترک را با صاحبان صنعت در اشتهارد برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم کمک حال آنان باشیم. اختیارات خانه صنعت استان، از سوی سازمان صمت واگذار می شود، تمام تلاش ما این است که با گرفتن اختیارات، درخواست های صاحبان صنعت را روان سازی و تسهیل کنیم.

وی گفت: ایجاد اعتماد و همدلی برای انجمن ها، پیگیری برای نشست های مشترک با استاندار، فرمانداران، مدیران کل دستگاهای اجرایی مرتبط با صمت و بانک ها ضروری است و از دبیر اجرایی خانه صنعت می خواهیم تا برنامه ریزی مدون و هماهنگی های لازم در این خصوص را انجام دهد. علاوه بر اینکه باید همت کنیم و مشکلات را خودمان حل کنیم باید تجربیات خود را نیز به اشتراک بگذاریم. بخشی از امور خانه صمت را باید به سمت و سوی آموزش سوق بدهیم و در عین حال با تشکیل اتاق فکر از تجربیات بزرگان صنعت استان نیز استفاده کنیم.

رئیس خانه صنعت استان البرز از برگزاری همایش بزرگی در نیمه دوم سال جاری خبر داد و بر تخصصی برگزار شدن این همایش تاکید و اظهار کرد: نیاز است قبل از برگزاری این برنامه، دیدگاه های تک تک اعضا به صورت شفاهی و مکتوب اعلام شود تا شاهد یک برنامه ریزی دقیق در این همایش باشیم و خروجی آن، منفعتی بزرگ برای صاحبان صنعت استان البرز داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8694

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.