• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

هفته کارگر، فرصت مناسبی برای تبیین نقش کارگران در تولید و اقتصاد کشور است

  • کد خبر : 7775
  • 27 فروردین 1401 - 12:35
هفته کارگر، فرصت مناسبی برای تبیین نقش کارگران در تولید و اقتصاد کشور است
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید ‌و اقتصاد کشور و روز کارگر را روز عزت و مایه افتخار دانست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور دکتر چکشیان، معاون اجتماعی ‌فرهنگی وزارت کار، بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مدیران دستگاه های اجرایی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر برگزار شد.

بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه، هفته کارگر را فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید ‌و اقتصاد کشور و روز کارگر را روز عزت و مایه افتخار دانست و گفت: کارگران، قشر پرتلاش و زحمتکش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند؛ بنابراین باید حمایت‌های لازم از این قشر صورت گیرد.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز بر اساس سیاست های سازمانی و اسناد بالادستی خود آمادگی لازم را دارد تا با استفاده از تمامی امکانات بخش خصوصی و دولتی خود و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، در راستای ارتقای سطح مهارت کارگران و خانواده های آن ها، دوره های مختلف فنی و حرفه ای را برگزار کند.

در این جلسه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز از دکتر چکشیان خواست از مقام عالی وزارت درخواست کند با توجه به پایین بودن احکام کارگزینی مربیان و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای کشور نسبت به رتبه بندی مربیان زحمتکش و همچنین برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان آموزش فنی و حرفه ای کشور از وزیر مردمی و نخبه دولت سیزدهم درخواست کند که در هیئت دولت از ارتقای سطح دریافتی تمامی تلاشگران عرصه مهارت دفاع کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.