• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس:

هنوز رگه‌هایی از سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش مشاهده می‌شود

  • کد خبر : 25967
  • 21 بهمن 1402 - 19:59
هنوز رگه‌هایی از سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش مشاهده می‌شود
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: بنای سند ۲۰۳۰ بر هویت زدایی از دانش آموزان و حذف فرهنگ ایثار و شهادت از سیستم آموزش و پرورش کشور بوده و هنوز رگه‌هایی از آن را می بینیم.

به گزارش دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حاکمیت یک وظیفه و مردم نیز یک وظیفه دارند که باید در راستای آن حرکت کنند. در بخش حاکمیتی تربیت و جذب نیروی انسانی شایسته و دغدغه مند در اولویت است اما در این حوزه کوتاهی‌هایی داشته‌ایم.

وی افزود: در گذشته دولت‌هایی بر سر کار بودند که اعتقاد داشتند نباید به زور مردم را به بهشت بفرستیم در صورتی که در بخش‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری می‌فرمایند که حکومت‌ها و کارگزاران نباید اجازه دهند جهنمی‌ها مردم را با زور و فریب جهنمی کنند، بنابراین وظیفه مسئولان و کارگزاران است که بستر رفتن مردم به بهشت را فراهم و بستر جهنمی شدن آنان را جمع کنند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند ۲۰۳۰ تصریح کرد: بنای این سند بر هویت زدایی از دانش آموزان و حذف فرهنگ ایثار و شهادت از سیستم آموزش و پرورش کشور بوده و هست و هنوز هم رگه‌هایی از آن سند در سیستم آموزش و پرورش کشور مشاهده می‌شود.

عباسی عنوان کرد: به منظور احیا و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باید این زمینه‌ها و بسترهای مخرب را جمع و فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی و الگوهای ملی در عرصه‌های مختلف جهاد از جمله نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی را جایگزین آن کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25967

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.