• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3
در سال 1401 انجام شد؛ 

واریز بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

  • کد خبر : 15107
  • 15 فروردین 1402 - 13:35
واریز بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از واریز بیش از 111 میلیارد و 310 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی از سوی حامیان و مراکز نیکوکاری در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در سال گذشته، بیش از ۱۱۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان از سوی حامیان و مراکز نیکوکاری به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی واریز شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۵ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، ۳۱ هزار و ۳۶۴ حامی، حمایت یک هزار و ۵۲۴ یتیم و ۴ هزار و ۸۲۱ فرزند محسنین را بر عهده دارند و مبالغ مذکور به صورت مطرح کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به صورت میانگین، ماهانه فرزندان اکرام یک‌ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و حامیان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند. موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیران است.

محمدی فرد بیان کرد: البرزنشینان در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و دفاتر امداد شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=15107

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.