• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2

والاترین اجر مجاهدت و خدمت خالصانه جز مقام رفیع شهادت نیست

  • کد خبر : 28552
  • 02 خرداد 1403 - 19:11
والاترین اجر مجاهدت و خدمت خالصانه جز مقام رفیع شهادت نیست
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه والاترین اجر مجاهدت و خدمت خالصانه جز مقام رفیع شهادت نیست گفت: امیدواریم تاریخ مقاومت و ایستادگی مکرر این کشور در معیت ملتی قهرمان و در ضل توجهات ولی عصر (عج) محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در یکصد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و دیگر مقامات ارشد دولت در سانحه هوایی گفت: سعادت و فوز عظمای شهادت در عالی ترین مقام دولت را باید به ملت امام حسین (ع)، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدای حادثه اخیر تبریک گفت زیرا والاترین اجر مجاهدت و خدمت خالصانه جز مقام رفیع شهادت نیست.

وی افزود: خسران رجعت آسمانی این خادم متواضع بارگاه امام هشتم (ع)، رئیس دولت مردمی، الگوی خدمت خالصانه، یار صادق و «اندوخته قابل اعتماد رهبری» را نمی شود در باور یا طریق جبران سپرد. امیدواریم سایه حضور مقام معظم رهبری و عنایات حضرت حق به برکت دعای خیر شهدا و مردم بر این کشور مستدام بماند و تاریخ مقاومت و ایستادگی مکرر این کشور در معیت ملتی قهرمان و شهیدپرور در ضل توجهات ولی عصر (عج) محقق شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: از افتخار ظهور این دوره از شورا در ذیل حضور دولت مردمی آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی بر خود می بالیم و آرزو داریم که به میمنت تقارن آغازین خدمت ما در این دوره از شورای اسلامی شهر کرج با تبلور دولت وی، قسمت ما نیز خدمت خالصانه، عاقبت به خیری و ان شاءالله شهادت در راه خدا باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=28552

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.