• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز:

ورود وسایل نقلیه به محدوده عزاداری ها ممنوع است 

  • کد خبر : 20519
  • 02 مرداد 1402 - 11:43
ورود وسایل نقلیه به محدوده عزاداری ها ممنوع است 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دسته های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به حجم گسترده هیئت های عزاداری در شب های محرم در معابر عمومی استان، تردد هرگونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته های عزاداری در حال تردد در خیابان ها ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌ها در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و حسینیه ها از ساعت ۲۰ مطرح کرد: برای ایجاد نظم بهتر در دسته های عزاداری هنگام تردد در معابر و خیابان ها طی هماهنگی با مسئولان هیأت ها مقرر شده که پلیس یاران محرم نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای تمامی مساجد، تکایا، حسینیه ها، مصلی ها و امامزاده ها اتخاذ شده است و تیم های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده، امنیت ترافیکی و انتظام بخشی مراسم عزاداری را تامین می کنند.

سرهنگ رحمتی پور تاکید کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می کنند، ضروری است مردم هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد کنند و مراقب حرکت وسایل نقلیه باشند. تمام تلاش خود را در این ایام به کار می گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت مردم را در مراسم عزاداری ها تامین کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: از مسئولان هیئت های عزاداری هم درخواست می کنیم مسیر تردد عزاداران را در خطوط اصلی عبوری انتخاب نکنند تا خدمات دهی دستگاه های امدادی و خدمات رسان با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20519

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.