• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد؛

ورود ۲۳ هزار معلم و دبیر جدید به آموزش و پرورش

  • کد خبر : 21777
  • 07 شهریور 1402 - 12:06
ورود ۲۳ هزار معلم و دبیر جدید به آموزش و پرورش
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اخذ مجوز جذب 23 هزار معلم و دبیر بر اساس آزمون استخدامی و حضور آن ها در مدارس از مهر ماه گفت: شهریور ماه نیز آزمون استخدامی برای سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان چهارباغ از برگزاری آزمون استخدامی و استخدام حدود ۲۰ هزار نفر در وزارت بهداشت برای مهر ماه خبر داد و گفت: افرادی که علاقه مند به خدمت در دولت هستند، در آزمون های استخدامی که یک فضای رقابتی را فراهم می کند، شرکت کنند.

وی با اشاره به اخذ مجوز جذب ۲۳ هزار معلم و دبیر بر اساس آزمون استخدامی و حضور آن ها در مدارس از مهر ماه بیان کرد: شهریور ماه نیز آزمون استخدامی برای سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس برگزار می شود. با توجه به ضرورت کیفیت بخشی که یک ضرورت و تکلیف ما در سند تحول بنیادین است، اکنون اولویت ما در دولت، وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه بخش عمده ای از استخدام ها مربوط به وزارت های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، اظهار کرد: آزمون های مربوط به سایر دستگاه ها نیز متناسب با نیاز آن ها برگزار شد. در صورت احساس نیاز دستگاه ها به برگزاری آزمون های استخدامی، زمینه تحقق این امر در ماه های آینده فراهم خواهد شد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21777

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.